Logisticon

Voor Logisticon Water Treatment B.V. is er in begin 2018 een nieuwe website gerealiseerd die in de breedste vorm informatie verschaft voor bedrijven die op zoek zijn naar een oplossing voor hun drink, afval en milieuwater uitdaging.

Doelstelling

De opdracht van deze website was het optimaliseren van content, verbeteren van gebruiksvriendelijkheid en meegaan in de tijd wat betreft Responsive Design, en uiteraard het vergaren van meer bezoekers.

Strategie

De website is zo opgezet zodat er gezocht kan worden vanuit de oplossing, maar ook vanuit de technieken waardoor iedere bezoeker haar eigen gepaste route kan volgen. Dankzij uitgebreide bezoekersanalyse hebben we een structuur bepaald waardoor de juiste doelgroep de website eenvoudig bediend en gevonden kan worden.

Zoekmachine optimalisatie

Gezien de brede specialisatie van Logisticon is er groots ingezet op zoekmachine optimalisatie. Google waardeert de website met 97 van de 100 punten waar we samen met de klant erg trots op zijn. In het eerste kwartaal van 2018 heeft de website al 17% meer bezoekers dan in het voorgaande jaar, puur organisch zonder toevoeging van bijvoorbeeld betaalde advertenties via Google Adwords.

CMS Expression Engine

Dankzij 's werelds meest veilige CMS Expression Engine kan Logisticon met eenvoud haar eigen website beheren en uitbreiden.

  • Specificaties van de website
  • Geoptimaliseerd voor diverse apparaten (Responsive Design)
  • Eenvoudig te beheren CMS
  • Geoptimaliseerde snelheid met een score van 98%
  • Automatisch comprimeren van beeldmateriaal
  • Diverse 360-graden foto-impressies van installaties